LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Oaza (2002) 8,38 8
2 Miętowy cukierek (1999) 8,00 11
3 Poezja (2010) 7,64 11
4 Sekretne światło (2007) 7,40 5
1. Oaza
2. Miętowy Cukierek
3. Green Fish
4. Sekretne Światło
5. A Single Spark (tutaj był tylko scenarzystą)
6. Poezja
Od siebie dodam, że jak dla mnie to najlepszy koreański reżyser. Jego filmy na zawsze pozostają w pamięci, zwłaszcza Oaza.
1. Oaza - 10/10
2. Miętowy cukierek 10/10
3. Sekretne światło - 10/10
4. Poezja - 10/10
5. Green Fish - 8/10
(A Single Spark - 8/10)
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Oaza (2002) 8,15 27
2 Miętowy cukierek (1999) 8,03 32
3 Poezja (2010) 7,62 29
4 Sekretne światło (2007) 7,53 19
5 Chorok mulkogi (1997) 6,80 10
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1. Oaza (2002) 7,98 46
2. Miętowy cukierek (1999) 7,90 48
3. Poezja (2010) 7,60 45
4. Sekretne światło (2007) 7,32 28
5. Zielona ryba (1997) 6,67 18
1. Oaza
2. Sekretne światło
3. Poezja
4. Green Fish
właśnie oglądam Single spark, wg jego scenariusza, a Miętowy cukierek zostawiam sobie na jakąś specjalną okazję
znakomity reżyser
a nie daj boże jak umrze
to już będzie wybitny
1. Miętowy cukierek 8,5/10
2. Poezja 8/10
3. Oaza 8/10
4. Sekretne światło 7/10
5. Zielona ryba 7/10
1 - Miętowy cukierek - 8
2 - Oaza - 7
3 - Sekretne światło - 6
4 - Zielona ryba - 6
5 - Poezja - 6
6 - Płomienie - 5
1. Oasiseu - 10/10
2. Shi - 8/10
3. Bakha satang - 8/10
4. Beo-ning - 7/10
5. Milyang - 6/10
6. Chorok mulkogi - 6/10